Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nagytakarítottak a gödöllői civilek 2014-04-04 10:56:46 A Szabadság úti közösségi ház kertjét rakták rendbe. A munka közben egy fél pár 47-es lábbeli is előkerült
Ilyen nagy dolog a szabadság? 2013-10-23 16:38:15 Gödöllőn nem volt politikai acsarkodás, a közös, békés és méltóságteljes emlékezés jellemezte az október 23-i városi rendezvényt
Duplán traffipaxoztak a Szabadság úton 2013-09-27 17:53:24 A pénteki csúcsforgalom ellenére jócskán akadt olyan autós, akinek fizetnie kell majd a gyorshajtásért